*תקנון ביטול עסקה - חנות פרחים Sinsa*
*1. כללי*
1.1. תקנון זה מסדיר את תנאי ביטול העסקה ברכישות שבוצעו בחנות הפרחים Sinsa (להלן: "העסק").
1.2. כל רכישה מהווה הסכמה לתנאי התקנון.
1.3. התקנון כפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981.
*2. ביטול עסקה והחזרת מוצרים* 2.1. ניתן לבטל עסקה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, בתנאי שהמוצר במצבו המקורי ולא נעשה בו שימוש. מוצרים מתכלים כגון פרחים, סידורי פרחים וצמחים חיים אינם ניתנים להחזרה. 2.2. ביטול ייעשה בפנייה בכתב או טלפונית לעסק. 2.3. על הלקוח להחזיר את המוצר באריזתו המקורית וללא פגם.
*3. החזר כספי* 3.1. בביטול עסקה שלא עקב פגם, יוחזר הסכום בניכוי 5% ממחיר המוצר או 100 ש"ח, הנמוך מביניהם. 3.2. ההחזר יתבצע תוך 14 ימים ממועד קבלת הודעת הביטול.
*4. ביטול עסקה עקב פגם* 4.1. במקרה של מוצר פגום או אי התאמה להזמנה, יינתן החזר כספי מלא. 4.2. החזרת המוצר תתבצע על חשבון העסק.
*5. קנייה בטוחה* 5.1. העסק מתחייב לשמור על פרטיות הלקוחות ולהבטיח את אבטחת פרטי התשלום. 5.2. התשלום באתר מתבצע במערכות מאובטחות העומדות בתקן PCI DSS. 5.3. במקרה של חשש לשימוש בלתי מורשה, יש להודיע מיד לעסק.
*6. זמני אספקה* 6.1. משלוחים יתבצעו תוך 5 שעות מקבלת אישור ההזמנה, בהתאם לזמני הפעילות של העסק. 6.2. במידה והלקוח אינו בבית ולא עונה לטלפון, המשלוח יושאר אצל השכנים הקרובים, ותועבר ללקוח הודעה על כך.
*7. אישור תקנון וקבלת תוכן שיווקי* 7.1. אישור התקנון מהווה הסכמה לקבלת תוכן שיווקי מהעסק Sinsa. 7.2. ניתן להסיר את עצמך מרשימת התפוצה בכל עת על ידי קישור ההסרה במייל או בפנייה לשירות הלקוחות.
*8. קניין רוחני* 8.1. כל זכויות הקניין הרוחני, לרבות זכויות יוצרים, סימני מסחר, עיצוב, טקסטים, תמונות, וסרטונים הקשורים לעסק Sinsa, שייכות לעסק או לבעלי הזכויות הרלוונטיים. 8.2. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או לעשות שימוש מסחרי בתכנים אלו ללא אישור מפורש בכתב מהעסק Sinsa.
*9. שירות לקוחות* 9.1. לכל שאלה בנוגע לביטול עסקה, ניתן לפנות לשירות הלקוחות בדוא"ל [כתובת מייל] או בטלפון [מספר טלפון].
*2. ביטול עסקה והחזרת מוצרים* 2.1. ניתן לבטל עסקה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, בתנאי שהמוצר במצבו המקורי ולא נעשה בו שימוש. מוצרים מתכלים כגון פרחים, סידורי פרחים וצמחים חיים אינם ניתנים להחזרה. 2.2. ביטול ייעשה בפנייה בכתב או טלפונית לעסק. 2.3. על הלקוח להחזיר את המוצר באריזתו המקורית וללא פגם.
*3. החזר כספי* 3.1. בביטול עסקה שלא עקב פגם, יוחזר הסכום בניכוי 5% ממחיר המוצר או 100 ש"ח, הנמוך מביניהם. 3.2. ההחזר יתבצע תוך 14 ימים ממועד קבלת הודעת הביטול.
*4. ביטול עסקה עקב פגם* 4.1. במקרה של מוצר פגום או אי התאמה להזמנה, יינתן החזר כספי מלא. 4.2. החזרת המוצר תתבצע על חשבון העסק.
*5. קנייה בטוחה* 5.1. העסק מתחייב לשמור על פרטיות הלקוחות ולהבטיח את אבטחת פרטי התשלום. 5.2. התשלום באתר מתבצע במערכות מאובטחות העומדות בתקן PCI DSS. 5.3. במקרה של חשש לשימוש בלתי מורשה, יש להודיע מיד לעסק.
*6. זמני אספקה* 6.1. משלוחים יתבצעו תוך 5 שעות מקבלת אישור ההזמנה, בהתאם לזמני הפעילות של העסק. 6.2. במידה והלקוח אינו בבית ולא עונה לטלפון, המשלוח יושאר אצל השכנים הקרובים, ותועבר ללקוח הודעה על כך.
*7. אישור תקנון וקבלת תוכן שיווקי* 7.1. אישור התקנון מהווה הסכמה לקבלת תוכן שיווקי מהעסק Sinsa. 7.2. ניתן להסיר את עצמך מרשימת התפוצה בכל עת על ידי קישור ההסרה במייל או בפנייה לשירות הלקוחות.
*8. קניין רוחני* 8.1. כל זכויות הקניין הרוחני, לרבות זכויות יוצרים, סימני מסחר, עיצוב, טקסטים, תמונות, וסרטונים הקשורים לעסק Sinsa, שייכות לעסק או לבעלי הזכויות הרלוונטיים. 8.2. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או לעשות שימוש מסחרי בתכנים אלו ללא אישור מפורש בכתב מהעסק Sinsa.
*9. שירות לקוחות* 9.1. לכל שאלה בנוגע לביטול עסקה, ניתן לפנות לשירות הלקוחות בדוא"ל [כתובת מייל] או בטלפון [מספר טלפון].